dilluns, 14 d’octubre del 2013

PROJECTE EDUCATIU CAN CANTÓ


Després d’haver mirat el projecte educatiu de can cantó, em crida l’atenció de la manera que empren les noves tecnologies.  A mesura que ens anàvem endinsant dins la pàgina web i dins cada una de les feines que es fan, m’anava adonant de lo poc que sé jo com a mestra.
Quina quantitat de recursos que hi ha a la xarxa!!! I jo, emprant les típiques...


A l’escola de can cantó, ja des de ben petits, els fan partícips de totes aquelles activitats que es fan en xarxa, i els impliquen i els ensenyen tots aquells recursos que els hi puguin ser útils per el seu dia a dia a l’escola com a alumnes.

De vegades, he sentit a dir que no és necessari tenir tants de coneixements dels recursos de la xarxa, o de la web 2 . 0, però, hem de tenir en compte que tot això és el futur, i que, els infants han de saber, des de ben petits, a manejar totes les eines que els mestres els hi posem al seu abast. Així és com ho fan a l’escola de can cantó.

I jo que pensava, que l’escola on vaig fer pràctiques era una escola pionera en quant a l’ús de les noves tecnologies!!! Doncs no, no te res a veure amb el que hem vist d’aquesta escola.

Considero que tots els mestres hauríem d’anar a una i treballar com ho fan en aquesta escola, ara sí, per fer això i poder fer feina d’aquesta manera, els mestres necessiten aprendre moltes coses i necessiten, com a punt principal, tenir ganes de treballar d’aquesta manera, que com he dit abans, és per un bé per als infants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada