diumenge, 6 d’octubre del 2013

WEB 2.0


Com han anat canviant les noves tecnologies en pocs anys eh? Els més joves ens he manat adaptant, perquè com ens diuen ja pertanyem a una nova generació, anomenada de moltes maneres: la generació de les tecnologies, i ara també, després d’haver llegit el llibre, sé que ens anomenen la generació Einstein. I jo, personalment, no considero que siguem els millors,
vist està que els infants més joves ja en saben molt més que nosaltres.

Jo veig que a les persones que més els hi costa és a les persones més majors, aquelles persones que quan varen néixer quasi no tenien ni televisió, i tot i així, hi ha gent que fent un gran esforç han aconseguit dominar les noves tecnologies.

Aquest món, el de les noves tecnologies, és un món en constant canvi, i poso un exemple: el meu mòbil és un iphone, i cada cert temps rebo un missatge que em comunica que tenc que fer una actualització del mòbil, que ja hi ha un nou software millorat, i una vegada actualitzat el mòbil jo com a usuària m’he de adaptar i aprendre a emprar el mòbil amb les seves noves modificacions. Doncs, per això, considero molt necessari que els mestres, tant joves com més majors, facin una formació continua per a poder adaptar-se a aquests nous canvis que es van provocant a les noves tecnologies.

En el meu cas, soc una persona que m’agrada molt llegir, puc llegir uns 15-20 llibres anuals, i sempre m’havia agradat més el format llibre que altra cosa, però, un dia em varen regalar un e-book, i partir d’aquí, l’empro molt més que els llibres, ja que m’és més còmode d’emprar, més barato i a més fàcil de transportar. Per jo, aquest canvi de mentalitat, de llibre a e-book significa un pas endavant, i cap a la ment oberta de les noves tecnologies.

Si realment ens informem, ens agrada i hi arribem a entendre, les noves tecnologies, poden ser un gran recurs per a nosaltres, tant com a mestres, tant com a mares i tant com a professionals.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada