dijous, 17 d’octubre del 2013

TALLER D'EDICIÓ D'IMATGE

Les classes, quan fas alguna cosa divertida, sempre passen més ràpid… doncs bé, en les dues classes d’edició d’imatge, el temps m’ha passat volant.
La primera, em vaig “frustrar” una mica més, el programa era nou i no sabia com funcionava, i per editar una imatge, i modificar-la em vaig veure negra, però, el resultat, no va ser tan dolent com esperava....
Primera edició d’una imatge feta per jo:
La segona classe em va encantar, ja dominava una mica més el programa i, quan la mestra ens va donar totes les eines, no em va resultar del tot difícil editar-la. Aquesta vegada, l’edició d’imatges era una mica més complexa i a més, hi havia més coses a fer.
Segona edició d’una imatge feta per jo:
Evidentment, no soc una experta de l’edició d’imatges, però, després d’aquestes dues classes puc dir que estic molt contenta del resultat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada